15 marca 2014

Informacja nr. 3 <-- związana ze mną

Witajcie tutaj Sama ... 
Jejku tylko sie nie rozpłacz dziewczyno ;__; 
Z przykrością stwierdzam, że jestem zmuszona odejść z Zatraconych Dusz. 
Wiem, że jestem tutaj dopiero niecały miesiąc, ale no niestety problemy zdrowotne mnie do tego zmusiły.
Mam naderwane więzadło w kciuku i ciągle mam rękę w szynie. Zresztą już w mojej 4 w ciągu całego miesiąca. Ci ortopedzy to masakra, każdy mówi co innego -,- Raz chciało mi się śmiać, bo kiedy w czwartek byłam na pogotowie u jednego z ortopedy chodziłam tak; 
1. Do lekarza
2. Ściągnąć gips
3. Do lekarza
4. Na rentgen 
5. Do lekarza
6. Założyć gips
7. Do lekarza! 
No chyba każdy by się śmiał z mojego szczęścia, prawda? Nawet w swoje urodziny będę musiała jechać do lekarza ;___; A w dodatku trenuję siatkówkę, a ten kciuk mnie tak bardzo boli... 

Nawet nie wiem czy z kolejnego marzenia nie będę musiała zrezygnować, bo jedno właśnie tracę. 

Mam nadzieję, że cały czas będę taką małą Zatraconą Duszyczką na tej szabloniarni i że nie zapomnicie o mnie zbyt szybko...

Płaczę, pozdrawiam, kocham 
Sama ;* 

Trzymam za was wszystkich kciuki <3

2 komentarze:

  1. Cóż mogę napisać... Jest mi przykro, że tak szybko nas opuszczasz. Nie mniej jednak wiem, że są rzeczy ważne i ważniejsze i między innym zdrowie mieści się w czołówce. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży i nie będziesz musiała więcej rezygnować z marzeń. Liczę też, że nie przestaniesz tworzyć i wkrótce ponownie do nas zawitasz :)

    Powodzenia i zdrowiej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Anayą, na pewno znowu przyjmiemy Cię z otwartymi rękami. W każdym razie zdrowiej i odpoczywaj, bo to jest najważniejsze! ;)

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń