12 kwietnia 2014

040-042. Let me be me

Zgadnijcie, kto nawiedził Zatracone Duszyczki!
Zapewne nie zgadliście, więc wam nie powiem. Leniuchy, musicie zjechać na sam dół, żeby zobaczyć mój nick.
Ale się przedstawię ogółem. Osóbka ta (czyli ja) ma na imię Magda, nie lubi zdrobnień. Albo Magda albo wcale, więc... Niektórzy z was może będą kojarzyć ją z bloga prywatnego [Teen Spirit, nie robiąc reklamy] lub wcześniejszych szablonarni, na których poczciwie bytowała (LOG, Szablony Na Wesoło, jeszcze wcześniej Nagłówkowy Świat). I co, już wiadomo z kim macie do czynienia? 
Nie, to wam nie powiem! 
Grafiką interesuje się od 4 klasy podstawówki, ale od tego, jak zaczęła robić coś na poważnie, w lipcu bieżącego roku miną 2 lata (odliczcie od tego roczną przerwę). Szaleje z GIMP'em i nie ma zamiaru go porzucać. Jej ulubionym etapem powstawania szablonu jest zdecydowanie tworzenie kodów CSS. Podkreślę, że od początku do końca sama je pisała - na zasadzie prób i błędów. I wtedy odkryła, że istnieją gotowe takie cudeńka (bądź co bądź i tak zbyt późno). Tym sposobem nauczyła się na pamięć co najmniej kilkudziesięciu fragmentów kodów. Tworzy minimalistycznie, bo to jej [chyba] najlepiej wychodzi. Czasem zaszaleje i robi coś z grafiką (jak szablon numer 42), ale to bardzo rzadko. Może coś o niej prywatnie? Więc: pesymistka, stroniąca od ludzi, styka się z większą ich ilością tylko i wyłącznie w szkole, a mianowicie gimnazjum. A gdyby nie przepisy nakazujące podstawową naukę, siedziałaby 24/7 w domu, szczelnie owinięta kocykiem, czytając książki, szkicując i popijając cieplutkie kakałko. Chyba tyle wystarczy.... 

Przejdźmy do ''''''''''''''''''''''''''graficznej'''''''''''''''''''''''''''' części notki. Trzy szalony, jakie dla was przygotowałam to dla mnie niezmiernie dużo. Dwa to już cała masa, a jak trzy wyjdą to już w ogóle! 



PS: Lubię czerń, szarości i biel. Ładne, pesymistyczne kolorki. Uwielbiam podkradać arty z Tumblra *.*


Nagłówek (a właściwie to link) zawdzięczam Victim. Dzięki kochana! Jak to zobaczyłam, od razu miałam pomysł na CSS! I wyszedł jaki wyszedł. Podobno nagłówek jest rozpikselizowany na niektórych rozdzielczościach, za co przepraszam. 



To ten wspomniany wyżej, poszalałam z grafiką. Nowe czcionki więc Mind szaleje xdxd Kocham CSS. Pobawiłam się kartami i wyszedł ten efekt, dzięki któremu rozgryzłam ten efekt na karty z Zaczarowanych, MVAHAHAHAHA 
Żebyście nie myśleli - to nie moja kolorystyka, po prostu wzięłam dziwny kolor. 



Ujawniłam się pod 42. Ktoś zauważył?
MAM NADZIEJĘ NA MIŁE POWITANIE MINDFREAK NA ZATRACONYCH DUSZACH =)

Z góry dziękuję za wszystkie słowa krytyki, które na 1000000% się pojawią. 
Dziękuję za uwagę

Mind

13 komentarzy:

  1. 1 szablon - ojej, jest słodki <3 podoba mi się kolorystyka, nie mam nic do zarzucenia. Taki prosty, skromny, trafia w moje gusta.
    2 szablon - ten zdecydowanie podoba mi się najbardziej, kolory są cudowne(uwielbiam fiolet) i ten prosty nagłówek <3 tylko tak jakoś dziwnie mi się patrzy na mój nick w kartach xD ale nie mam nic przeciwko ;p
    3 szablon - to menu jest świetne! napis tak średnio mi pasuje, ale ta dziewczyna wygląda dużo lepiej niż wcześniej, kolory też są niczego sobie.

    Witam w naszej załodze i życzę powodzenia na stażu!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju jak miło :* Rumienię się ahahaha xD Nicki w kartach to już u mnie zwyczaj, na każdym szablonie staram się 'najeżdżać' na kogoś innego, nie chcę, żeby ktoś się poczuł odrzucony ahaha :DD Co do napisu to bronić się nie będę, bo niestety akurat tego obronić nie umiem xD Nowe czcionki, chciałam popróbować.... Wyszło jak wyszło :D

      Usuń
  2. 1. Podoba mi się najbardziej. Jest prosty i ładny, bez zbędnych dodatków.
    2. Również mi się podoba, chociaż chyba zacznę krzyczeć za tak ubogie podglądy ;p Podoba mi się kolorystyka.
    3. Tutaj podoba mi się menu. Nagłówek wygląda dużo lepiej niż jego poprzednia wersja. Poprawiłabym jedynie napis (zmniejszyłabym). Poza menu, CSS jest skromniutki.

    Podsumowując radzisz sobie nieźle. Życzę powodzenia na stażu i czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję robić szersze podglądy ahaha :D

      Nie dziękuję, nie chcę zapeszać :)

      Usuń
  3. Witam nową duszyczkę! :3

    1. Minimalizm to coś, co lubię :) Trafiłaś w mój gust świetnie, chyba nie mam nic do zarzucenia temu szablonowi.
    2. Nagłówek kocham i poproszę o link do tego arta, bo zamierzam sama zrobić z nim szablon xd Kody proste i w porządku. Tyle że ten fiolet (???) do mnie zupełnie nie trafia...
    3. Nagłówek mi sie nie podoba, ale świetny efekt w menu :) I akurat z Anayą się nie zgodzę, bo wg mnie wielkość napisu jest w sam raz :)

    Pozdrawiam! (i czekam na ten link xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łap link: http://agnes-cecile.deviantart.com/art/miss-violence-434833568 :) On ma masę cudnych artów, kocham je!
      Dzięki za opinię :)

      Usuń
  4. Jejku, zawsze wiedziałam, że twoje prace są piękne, ale teraz przeszłaś samą siebie. *o*
    Szablon 1 - minimalizm górą! ;D Uwielbiam takie szablony, bez milionów dodatków. I ten arcik <3 Love tumblr 4ever <3 :D
    Szablon 2 - Fiolet, fiolet fiolet! Jeden z moich ulubionych kolorów ;) Nagłówek jest śliczny, uroczy :D Włosy postaci przypominają włosy z artem z Jen Lawrence. CSS jest świetny.
    Szablon 3 - Świetny! Tutaj napis jest fajny, menu też.
    Życzę weny xd
    + Powiedziałabyś mi jaki jest kod na te kółka w ostatnim szablonie? Proszę, klęczę na kolanach i robię oczy kota ze Shrek'a ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawowe kody na kółka masz tutaj - http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/2013/12/karty-w-koka.html to instrukcja jak je zrobić ;)

      Usuń
    2. I również znajdziesz instrukcję na taki efekt na naszej podstronie: http://zatracone-instrukcje.blogspot.com/2014/03/karty-czyli-jak-zrobic-fajny-efekt_2.html ;)

      Usuń
    3. Jeju, dzięki za opinię :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Byłabym zainteresowana szablonem...Czy miałabyś chęci i czas, by porozmawiać o tym bardziej szczegółowo?
    Bardzo ładne prace, dlatego się zgłaszam.
    Jeżeli to przeczytasz i byłabyś chętna na stworzenie szablonu w tematyce Dracona i Hermiony, proszę napisz mi maila co jakąkolwiek odpowiedzią
    supernaturalcreaturebicz@gmail.com
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń