19 kwietnia 2014

Podsumowanie stażu Victim i Wesołych Świąt



Na początku chciałabym w imieniu Załogi ZD życzyć wszystkim czytelnikom Wesołych Świąt. Świętujcie, wypoczywajcie, regenerujcie siły i objadajcie się tyle, na ile pozwolą wam wasze brzuchole, a bynajmniej na mam taki zamiar. W tym dniu słowo "dieta" dla mnie nie istnieje. 

Więc jeszcze raz...


Wesołego Alleluja i mokrego Dyngusa! 

~*~


VICTIM

17.04.2014

Tak moi kochani, pierwsza stażystka ukończyła swój staż. Victim, Vic, Vicuś / Victuś... 
Cóż mogę powiedzieć. Jestem bardzo zadowolona z jej prac. Widać, że ma do tego smykałkę. Widać, że bardzo się stara i nie leci z tłumem. Widać, że jej prace są po prostu jej, a na tym najbardziej mi zależy. Cała załoga, jednogłośnie, opowiedziała się za przyjęciem jej na stałe. Tak naprawdę ogłoszenie tego jest czystą formalnością... Victim oficjalnie dołącza do załogi. Witaj piracie! :)

Prace Victim - klik
~*~

Przypominam, że nabór wciąż trwa. Jeśli wśród was są osoby, które kochają grafikę i chcą tworzyć w przyjaznej, zakręconej, pozytywnej atmosferze, serdecznie zapraszamy. Nie gryziemy. No może czasami, odrobinkę. Chętnie pomagamy.

Dziękuję również za wszystkie głosy, jakie do tej pory oddaliście na ZD w sondach. Jestem mile zaskoczona ich ilością. Jest to bardzo budujące.

Przepraszam też za chaotyczną wypowiedź, przepełnioną zapewne tuzinem błędów i mało sensowną składnią. Dzisiaj wyjątkowo jestem wyssana z życia i to totalnie.Post ten pojawił się dzisiaj ze względu na to, iż jutro wyjeżdżam :)

2 komentarze:

  1. Ja już się wypowiedziałam na ten temat, ale nadal nie mogę uwierzyć. :) Teraz tylko...Jeszcze bardziej nie mogę zawieść!

    Ja również jeszcze raz wszystkim życzę Udanych Świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń