5 maja 2014

053-056. Like a G6

Muzyczka:
>>>KLIKAMY<<<


I znowu dziwny tytuł.A tak odnośnie ostatniego tytułu...AHAHA MAMY 3 MIEJSCE I JEDZIEMY DO TEJ WARSZAWY :DD Ktoś chce się spotkać na pikniku naukowym 31 maja?


Mam dzisiaj nawet obfitą w szablony notkę, bo jest ich aż 4. Dodatkowo mam chyba 3 nagłówki. Pobiłam tym samym rekord moich prac w jednej notce. Dumna jestem hahaha :D Jestem zadowolona z 2 szablonów i 1 nagłówka, a reszta nie wyszła do końca tak jak chciałam, ale postanowiłam, że na dysku gnić nie będą.


No to jedziemy z tym koksem XD


Taki o. Pobawiłam się efektem na kolumny.


Wybaczcie mi miniaturki, ale wiecie, jak bardzo nie chce mi się ich robić xd Za arta z nagłówka dziękuję Existcence :) 


Znów zepsułam miniaturkę. NIKT NIGDY WIĘCEJ NIE ZMUSI MNIE DO ROBIENIA TAKIEGO MENU. POJEDYNCZO KAŻDA KARTA. Credits to Zatracone Instrukcje & Anaya oraz Vicuś mojej kochanej, która podesłała mi paczkę z tymi właśnie obrazkami  :)



Lubię go :)


I nagłóweczkiiii <3


Zrobiłam przedwczoraj. Uwielbiam. Rozpikselizowane zdjęcie, ale musiałam zrobić z nim cokolwiek, wybaczcie, proszę!


Taki jak poniżej (cytat i zdjęcie główne) ale podoba mi się.


Ten... Mój faworyt dzisiaj. Nie wiem czemu, po prostu.


I skończyłam. Przedostatnia notka więc się wykazuję. Może. Albo zawalam sprawę beznadziejną grafiką :)) No cóż, to ocenicie sami :D Pozdrawiam :)

Mind xox

4 komentarze:

  1. Oo, ile szablonów. <33
    Wszystkie świetne, chociaż chyba 53 i 55 najbardziej mi się podobają. A to menu w serca- mistrzostwo!

    Powiem szczerze, że uwielbiam twój styl. Taki niby minimalistyczny, a przykuwa uwagę.

    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wszystkie szablony podobają jak cholera :D
    Niby proste, ale korystyka jest mega a o kartkach już nie wspomnę. Wszystko jest ładnie dopasowane xD Aż musiałam skomentować, czego zazwyczaj nie robię :)
    Powodzenia w pomyślnym zdaniu stażu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń