8 maja 2014

057-059. So wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older

Avicii - Wake Me Up

Cześć! Na dzisiaj przygotowałam tylko zamówienia ;) I tak wyrobiłam się z nimi szybciej niż myślałam xD Uwielbiam piosenkę w linku, słuchałam ją przez cały czas, kiedy robiłam ostatnie zamówienie :D Pomyśleć, że jeszcze kilka dni i do szkoły, eh... I koniec wolnego ;c  Nie wiem co się dzieje z devianartem, ale nie mogę dodać opisów ;c Uzupełnię to później, jeśli będzie się dało. No nic, przejdę może do szablonów



Szablon dla Koreańskie Sny
Wzorowałam się na szablonie, którym chciałaś ;) Nie napisałaś nic o kolorystyce, więc.. trochę poszalałam z zielenią i niebieskim, ale mnie się podoba xD Jakby jednak coś Ci nie pasowało to pisz, buttony masz w paczce ;) Tło przewija się wraz z blogiem ;)

Szablon już widziałaś, więc nie wiem co o nim napisać xD Szczerze to jestem z niego zadowolona ;3 I w lewej części lewej kolumny ma być tylko sam czat xD Podgląd wygląda dość dziwacznie, ponieważ kolumna wysuwa się spod postu i nagłówek przewija się wraz ze stroną ;3

Szablon dla Shannaro SS
Tak, radzę nie tytułować menu (w sensie nie dawać napisu Menu czy Strony), tło przewija się wraz z blogiem. Osobiście mnie się podoba xd Jakby coś jednak Ci nie pasowało to wiesz gdzie pisać ;)

No to na tyle ;D
Zamówień nie przyjmuję!
Ale nie obrażę się jeśli rzucicie jakieś propozycje odnośnie szablonów wolnych ;3


10 komentarzy:

  1. Sasame! Jestem zachwycona! <3 Dobrze o tym wiesz. Lepiej być nie mogło!
    Ta karuzela w tle kompletnie wygrała wszystko. Nie, cały szablon wygrał wszystko xD Zostaje tylko wynieść cię na piedestał :D
    Szablon dla Miku też jest świetny. Idealnie komponuje się z Shannaro jak dla mnie :D
    Dziękuję serdecznie, szablon jest piękny!
    Pozdrawiam, pisarko-betoniarko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shee jaka szybka ;o Trochę mi pomarudziłaś na fejsie ;>>

      Usuń
  2. Sasame~ xD
    Wszystkie szablony piękne, ale chyba najbardziej spodobały mi się te dwa SasuSaku. Wgl, Miki się nudzi... Dłuższe komentarze masz na Da.

    No, cześć. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, dziekuje, dziekuje!!
    Sasame jestes boska ale to juz wiesz, tak samo jak wiesz, ze zaczynasz przechodzic sama sobie. Ale coz, jak to mowia praktyka czyni mistrza :)
    Jak obie dobrze wiemy, moje zamowienie bylo skromne po prostu dalam obrazki a pozniej bylo tylko 'rob co chcesz'. I nie zaluje! Nigdy nie zaluje! Szablon jak dla mnie idealny i tak bardzo oddaje atmosfere tresci bloga ;) A ta Sakura po boku to rozwala system calkowice wedlug mnie ;D
    Szablon Shee... hmm... podoba mi sie i to bardzo! Kolorystyka doskonale dobrana, ale wiadomo Shee ma bzika na punkcie czerni i czerwieniu, co mi dzisiaj nawet udowodnila ;D Karuzela w tyle wedlug mnie jest magiczna... ;) I ten cytat tak ladnie zrobilas ! Od samego poczatku mam slabosc to tego tekstu o karuzeli bo wydaje mi sie, ze idealnie okresla zycie niektorych z nas :)
    A jesli chodzi o pierwszy szablon, to wydaje mi sie ze zamawiajaca bedzie zadowolona :D
    Dobra nierozpisuje sie dalej, bo pewnie zaraz komp mi sie wylaczy :X
    Raz jeszcze dziekuje za kawal dobrze wykonanej roboty! ;)
    Do zobaczenia Sasame! :)

    ps. mam koleczka!!!! WOW *_____*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba xD Jakoś szablon robiło mi się szybciutko ;3

      Usuń
  4. Pierwszy jest mniamuśny! Bardzo oryginalny, nietypowy... A to uwielbiam w szablonach! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Informujemy, że na blogu katalog-grafiki.blogspot.com pojawił się artykuł zawierający TWasze odpowiedzi na pytania, a także odpowiedzi innych grafików. Zachęcamy do lektury i udzielania się!
    Pozdrawiamy!
    Załoga Katalogu Grafiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ,naprawiłam swój błąd . Zapomniałam o poinformowaniu o tym ,że pobrałam szablon ;c czego baaardzo żałuję ;c
    A więc pobrałąm Szablon SasuSaku Once Upon A Dream .
    Zapoznałam się z regulaminem,

    OdpowiedzUsuń