3 lipca 2014

068 - 070. You can stay with me forever

(c) sayonara-namida.blogspot.com
Witajcie kochani! Ostatnio naprawdę sporo myślałam nad tym co będzie. Jak niektórzy wiedzą założyłam bloga graficznego, z którego pochodzi sygnatura powyżej. Zdałam sobie sprawę, że nie wyrobię z tym wszystkim. Już przez czerwiec zaniedbałam Zatracone i nie dodałam ani jednej notki. Ciągle tylko zamówienia na MS i ZS. To na prawdę bardzo trudne wyrabiać na 3 szabloniarnie, dlatego.. To moja ostatnia notka tutaj. Tak, odchodzę z Zatraconych. Ze smutkiem to robię, bo ekipa jest świetna, tak samo jak klimat tej szabloniarni. Jeśli ktoś myśli nad tym, aby się tutaj zgłosić, to powiem tyle - nie ma co się wahać. Przyjemnie się pracuje z takimi ludźmi jak na tej szabloniarni, w dodatku każdy pomoże, udzieli rady. Trudno jest opuszczać to wszystko... Będzie mi tego brakować. Ale kto wie? Może jeszcze pojawią się tutaj moje prace. O ile Anaya pozwoli :)
Na dzisiaj przygotowałam 3 szablony, tak na pożegnanie.


Tutaj eksperymentowałam trochę z barwami i szczerze nawet podoba mi się to połączenie, choć strasznie długo męczyłam się z dobraniem właśnie takich kolorów.

Ten szablon w sumie mi się podoba, a najbardziej chyba nagłówek. Miał być prosty, chyba taki wyszedł. Ten szary tutaj coś nie pasuje, ale i tak lepiej prezentuje się niż różowy czy fioletowy, przynajmniej jest taki inny akcent, bo tak byłoby za "słodko". Arty oczywiście od kochanej Akemii, polecam jej profil na DA, same cudeńka!

Nagłówek już się tutaj pojawił, ale Anaya kiedyś stwierdziła, że chciałaby zobaczyć z nim szablon, dlatego postanowiłam go jeszcze wykorzystać :> Myślę, że akurat mi się on udał ^^

No to byłoby na tyle.
Chciałabym poinformować, że z załogi odchodzi jeszcze Miki, prosiła mnie, abym poinformowała to w swojej notce, gdyż ona już raczej nie doda notki pożegnalnej. Na pewno, tak jak mnie, świetnie jej się tutaj pracowało :)

To żegnajcie Zatraceni! A może lepiej napisać, do zobaczenia? W końcu nie raz tutaj jeszcze zajrzę, jak ta szabloniarnia się rozwija :)


11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Słońce, nie przyjmuję tutaj zamówień :) Jakbyś przeczytała wyżej, dowiedziałabyś się, że odchodzę z tej szabloniarni :)

      Usuń
  3. Chryste, kto stworzył taki piękny szablon ? Ten główny...
    Matko boska, ja myślałam, że inni mają talent, ale TO zrobił chyba profesjonalny grafik !
    Jejku....

    Pozdrawiam,
    Andromeda

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę smutno, w końcu byłyście świetne. Jestem ci bardzo wdzięczna, Sasame, za szablon. Jesteście bardzo zdolnymi szabloniarkami.

    No cóż, do zobaczenia ;)

    Suu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobisz, nic nie zrobisz :) Ja sama na te wszystkie szabloniarnie nie mam czasu, niestety :)
      Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jaki świetny szablon główny bloga:) Musieliście się nieźle napracować, żeby taki stworzyć, zalinkować... Na początku nieźle się wystraszyłam muzyki, miałam kilka okien otworzonych aż w końcu dotarłam do was wiedziona muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasło: Czarna Perła
    Adres: http://bajkowe-szablony.blogspot.com
    Pobrałam koloryzacje PSD :)
    Świetny blog z pewnością zajrzę tutaj jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło: Czarna perła
    Adres : we-live-as--we-dream.blogspot.com
    pobieram szablon 68 z tej notki :)

    OdpowiedzUsuń