2 marca 2014

020-022. Ryk w marzeniu

Witajcie ~*
Dzisiejszy tytuł nawiązuje do dwóch piosenek moich ulubionych zespołów :D



Nie chce się za bardzo rozpisywać, więc zapraszam do oglądnięcia ^^

http://samaverdas.deviantart.com/art/Szablon-Tao-437693335?ga_submit_new=10%253A1393764903
Jest to według mnie prościutki i chyba niezbyt krzykliwy szablon ^^ Jest taki spokojny mam nadzieję. Nagłówek jest ruchomy. Nad tym szablonem najciężej pracowałam ^^ Mój mąż vol. 1

http://samaverdas.deviantart.com/art/Szablon-Jungkook-437694062?ga_submit_new=10%253A1393765091
Równie prosty co poprzedni ^^ Podobny, ale nie dziwcie się, ponieważ wszystkie szablony będą dzisiaj podobne ^^ Nagłówek też jest ruchomy! Mój mąż vol. 2

http://samaverdas.deviantart.com/art/Szablon-Jimin-437694463?ga_submit_new=10%253A1393765243
Prosty i chyba zajął mi najmniej czasu, może też dlatego dałam go jako ostatniego? xD Ten szablon został stworzony, ponieważ siostra mnie prosiła ;___;

Pozdrawiam ;**

3 komentarze:

  1. Ostatni szablon, nie wiem w sumie czemu, podoba mi się najbardziej. Może to ta zieleń, do której tak mi tęskno i którą bardzo lubię? Dużego plusa łapiesz za ruchome nagłówki. Musiałaś nad nimi trochę popracować. Sam CSS jest prosty, ale mi się podoba. Ostatnio wkręciła mi się moda na proste szablony, chociaż wypaliło tylko przy produkcji szablonu na blog z instrukcjami ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja właśnie polubiłam proste szablony przez cb ^^ Te twoje szablony <3 Właśnie bałam się, że ten zielony się za bardzo nie spodoba, a tu takie miłe zaskoczenie ^^ Jejku dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  2. Zacznę od tego, że ruchome nagłówki to niezły bajer, no i czarna magia dla mnie. W oko najbardziej wpadł mi pierwszy, a zadecydowała o tym chyba tylko kolorystyka, bo ogólnie szablony są do siebie baaardzo podobne. Z CSS'em rzeczywiście nie zaszalałaś. Widzę, że strefa na komentarze w ogóle nie ruszona.
    Proste szablony zawsze chwytają mnie za serducho, ale w tym wypadku nie zaszkodziłoby jeszcze trochę nad nimi popracować. Prace absolutnie nie są złe. Mogę sobie tylko wyobrazić ile czasu zajmuje zrobienie takiego ruchomego nagłówka. W każdym razie życzę powodzenia na graficznej drodze życia. xD i cierpliwości, bo z doświadczenia wiem, że to zawsze potrzebne przy sporach z CSS'em i HTML'em. </3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń